maanantai 24. kesäkuuta 2013

Minä



Olen piirtäjä, ajattelija sekä mieteskelijä. Leffojen ja pelien ihannoija.
En oleta mitään. Jaanu mielelläni ajatuksia aiheesta kuin aiheesta. 
Olen suurimmaksi osaksi hyvinkin tyytyväinen ja jaksan hymyillä.
Tykkään kuunnnella muiden mielipiteitä ja kertoa omani.

Olen myös aktiivinen pelaaja (tietokone ja konsolina toimii ps3)
Minulla ei ole tiettyä kategoriaa pelien suhteen vaan pelaan lähinnä pelejä missä on paljon sisältöä ja pelaamista.
On myös pelejä mitkä toimivat pelkästään agression purkuna mutten koskaan ala raivoamaan peleissä, koska se on vain peli ja yleensä on hyvinkin viihdyttävää kuunnella kun toiset pelaajat pelaavat niin tosissaan ja huutavat naamapunaisina toisilleen.

Rakastan myös elokuvia eikä niilläkään ole kategoriaa vaan fiiliksen mukaan.
Pidän elokuvista ja niiden katsomisesta. Minulle jopa riittää että elokuvassa on hyvät hahmot, vaikka hieno puvustus tai niin huono, että se alkaa naurattaa. Tällä hetkellä on vain kaksi elokuvaa mitkä eivät säväyttäneet millään ja jopa jouduin lopettamaan.

Nyt rupeaa ajatus niin tökkimään että taidankin päättä tarinointini tähän...

2 kommenttia:

  1. Eka kommentoija jeij! \o/

    Jos pelaisin vaik Burnouttii ni huudan aina ku hinaaja ku koitan ajaa niitä poliiseja karkuun tai ku muut autoilijat tulee tielle x) ja jänskiä pelejä en uskalla pelata :D

    VastaaPoista
  2. Onhan sitä tullu kiljuttua kauhusta kun dead islandia pelasin :D

    VastaaPoista